10 lutego 2015

wanted : lampy Serge Mouille

dawno nie było posta w tej kategorii, ale ostatnio nie trafiłam na nic o czym mogę marzyć, żeby znalazło sie w moim domu. zdecydowanie jestem osobą, która woli mieć mniej rzeczy niż więcej, i nie każda ładna rzecz mnie zachwyca. 

tym razem zachwyciły mnie bardzo klsyczne lampy, są to projekty z lat 50 i 60. są bardzo dobrze znane i często można je zobaczyć na różnych zdjęciach. zaprojektował je i produkował Serge Mouille, który żył i pracował w Paryżu. z zawodu był złotnikiem. pierwszą lampę zaprezentował w 1955r. a produkował do roku 1961. przez te kilka lat powstało kilka modeli, które sa kultowe do dzisiaj.

dla mnie most wanted to lampa sufitowa z 3 ramieniami 
moje marzenia do salonu, póki co niestety poza zasięgiem :)

inne lampy z kolekcji, wszystkie chętnie widziałabym w moim domu : 













i co komu się podobają? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz